Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης
Η ατομική επιχείρηση Πηλός Γιώργος,ΑΦΜ 119062830,ΕΔΡΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΓ.ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ 18,ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 34214733000, οποία δημιούργησε την ιστοσελίδα [email protected] προσφέρει τις υπηρεσίες της υπό τους κάτωθι «όρους χρήσης», τους οποίους ο επισκέπτης-χρήστης πρέπει να αποδεχτεί πλήρως εφόσον θέλει να περιηγηθεί σ ‘αυτήν. Γι’ αυτό το λόγο προτού περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας σας παρακαλούμε να ενημερωθείτε για τα παρακάτω.
1. Γενικές πληροφορίες
Όλες οι πληροφορίες που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες είναι έγκυρες και αληθείς με επιφύλαξη για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη.
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά.
A. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Ελλάδος. Όμως ο χρόνος αυτός μπορεί να μεταβληθεί λόγω καιρικών συνθηκών ή λόγω παράδοσης σε απομακρυσμένες περιοχές. Και στις δύο περιπτώσεις ο καταναλωτής ενημερώνεται εγκαίρως.
Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι αποστολές πραγματοποιούνται με ELTA (Ελληνικά Ταχυδρομία)
Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου οι αποστολές γίνονται με ELTA (Ελληνικά Ταχυδρομία)
Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 3-10 εργάσιμες ημέρες για τις Ευρωπαϊκές χώρες και 20 εργάσιμες ημέρες για τον υπόλοιπο κόσμο.
Σε όλες τις περιπτώσεις ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα ή sms με τον αριθμό αποστολής.
Κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε η διαθεσιμότητα που βλέπει ο πελάτης στην ιστοσελίδα Naturalclick.gr να ανταποκρίνεται στο πραγματικό απόθεμα που υπάρχει στις αποθήκες μας. Παρ’ όλα αυτά εάν υπάρξει πρόβλημα σε μεμονωμένες περιπτώσεις με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχει επιλέξει ο πελάτης, ενημερώνεται άμεσα.
2. Ασφάλεια
Όλες οι ζητούμενες πληροφορίες-προσωπικά στοιχεία κατά τις συναλλαγές σας είναι απολύτως ασφαλείς. Χρησιμοποιούνται μόνο από εξουσιοδοτημένο προσωπικό ώστε να διασφαλιστεί η μεταξύ μας επικοινωνία.
Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού
Βάζοντας τα απαιτούμενα στοιχεία στα πεδία της σελίδας «δημιουργία λογαριασμού» δημιουργείται ο προσωπικός σας λογαριασμός, δηλώνοντας username (διεύθυνση email) και password (μυστικός κωδικός) μπορείτε να διαχειρίζεστε όποτε εσείς θέλετε το προφίλ σας καθώς και να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας. Ο μόνος υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας του λογαριασμού σας είστε εσείς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Naturarclick.gr δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού σας κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
Αγορά με πιστωτική κάρτα μέσω της τράπεζας Alpha Bank ή υπηρεσίας PayPal)
Όλες οι συναλλαγές με πιστωτικές – χρεωστικές κάρτες γίνονται στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Alpha Bank Αυτό σημαίνει ότι κανένα στοιχείο της πιστωτικής σας κάρτας δεν φυλάσσεται στον server της ιστοσελίδας Naturalclick.gr . Η Alpha Bank, χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας SSL (SecureSocketsLayer) μαζί με την κρυπτογράφηση έως 256bit, το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου.
3. Τρόποι πληρωμής
Α.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες . Πληρωμή μέσω PayPal: Πληρωμή μέσω του ασφαλή server του PayPal. Το Paypal υποστηρίζει ένα μεγάλο αριθμό πιστωτικών καρτών, όπως Visa, Mastercard, American Express, Diner’sClub.
Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα.
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή) Πληρώστε τον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις πόλεις της Ελλάδος και ανεξαρτήτως βάρους.
Β. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Δεχόμαστε τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express, Diner’sClub.
Πληρωμή μέσω PayPal:
Πληρωμή μέσω του ασφαλή server του PayPal. Το Paypal υποστηρίζει ένα μεγάλο αριθμό πιστωτικών καρτών, όπως Visa, Mastercard, American Express, Diner’sClub.
Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα.
4. Διαφορά μεταξύ "τιμής καταστήματος" και "τιμής ηλεκτρονικού καταστήματος"
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε κάποια προϊόντα με χαμηλότερη τιμή απ 'ότι στo φυσικό μας κατάστημα και αυτό εντάσσεται στην πολιτική τιμών της εταιρείας μας που επιθυμεί να υπάρχουν στην ιστοσελίδα της καλύτερες τιμές όλο τον χρόνο.
Επίσης, υπάρχει και πληθώρα προϊόντων με την ένδειξη "offer", τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση και ισχύει η ίδια τιμή και για το ηλεκτρονικό κατάστημα και για το φυσικό κατάστημα.
5. Παραγγελία – Παράδοση προϊόντων – Έξοδα αποστολής
Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας λαμβάνετε email με έναν αριθμό επιβεβαίωσης.
Α. ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Παραγγελίες με επιλεγμένο τρόπο πληρωμής Πιστωτική κάρτα, Τραπεζικό έμβασμα και Paypal αποστέλλονται χωρίς επιβεβαίωση.
Τα έξοδα αποστολής είναι 2,50 ευρώ και αντικαταβολή 1,50 ευρώ
Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
Οι παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή συνήθως πρωινές ώρες. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Παραλαβή από φυσικό κατάστημα δωρεάν, Εφόσον ολοκληρώσετε και πληρώσετε τη παραγγελία σας μέσα από το website Naturalclick.gr μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα που σας εξυπηρετεί αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας μας.
B. ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι αποστολές πραγματοποιούνται με ΕΛΤΑ (Ελληνικά ταχυδρομεία)
Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου οι αποστολές γίνονται με ΕΛΤΑ (Ελληνικά ταχυδρομεία)
Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 3-10εργάσιμες ημέρες για τις Ευρωπαϊκές χώρες και από 5-25 εργάσιμες ημέρες για τον υπόλοιπο κόσμο.
Σε όλες τις περιπτώσεις ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα ή sms με τον αριθμό αποστολής.
6. Αποτυχία ολοκλήρωσης παραγγελίας
Σκοπός μας είναι να ολοκληρώνονται όλες οι παραγγελίες με επιτυχία, το συντομότερο δυνατόν. Μπορεί όμως σε σπάνιες περιπτώσεις να μην καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας. Κάποιοι από τους λόγους είναι η λανθασμένη ενημέρωση της διαθεσιμότητας του προϊόντος, η ταυτόχρονη πώληση του σε κάποιο από τα φυσικά μας καταστήματα και τέλος η αποτυχία επικοινωνίας με τον πελάτη.
7. Αλλαγές προϊόντων
Ημερομηνία αποστολής θεωρείται η ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη παραλαβής.
Σας τονίζουμε ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση, μέσα στην γνήσια συσκευασία τους , συνοδευόμενα από τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:
1. Ενημερώνετε και αιτιολογείτε στην εταιρεία μας τον λόγο αλλαγής. Αυτό γίνεται τηλεφωνικά στον αριθμό 26610 43017 ή με e mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
2. Εγκρίνουμε την επιστροφή.
3. Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας και χρέωση της Θα πρέπει το δέμα να παραληφθεί σε άψογη κατάσταση , συσκευασμένο-καλυμμένο με νάιλον και να έχει πάνω αυτοκόλλητο "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ" το οποίο θα προμηθευτείτε από τη μεταφορική εταιρεία.
Προϊόντα των οποίων η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή σκισμένη δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή τους. Στις παραπάνω περιπτώσεις το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα – πελάτη με χρέωση δική του.
4. Σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με αντικαταβολή €4,00. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ξανά το προϊόν που παραλάβατε επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου τα έξοδα μεταφοράς. Αυτό σημαίνει ότι θα σας αποστείλουμε ξανά το προϊόν με αντικαταβολή €8,00.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά.
1. Ενημερώνετε και αιτιολογείτε στην εταιρεία μας τον λόγο αλλαγής. Αυτό γίνεται τηλεφωνικά στον αριθμό 26610 43017ή με e mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
2. Εγκρίνουμε την επιστροφή. 3. Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας με τα παρακάτω στοιχεία παράδοσης.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Όλα τα κόστη μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα πρέπει το δέμα σας να σταλεί ως “ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ’” συνοδευόμενο από Tracking Number για να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησής του. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη μέχρι να παραλάβει το προϊόν.
Η ευθύνη είναι εξ’ ολοκλήρου του πελάτη. Θα πρέπει το δέμα να παραληφθεί σε άψογη κατάσταση, συσκευασμένο-καλυμμένο.
Προϊόντα των οποίων η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή σκισμένη δεν θα γίνεται δεκτή η αλλαγή τους. Δεν θα γίνεται επίσης δεκτή η αλλαγή προϊόντων των οποίων τα κουτιά είναι κατεστραμμένα.
H πληρωμή του κόστους αποστολής του νέου προϊόντος μπορεί να γίνει με Paypal ή Τραπεζικό έμβασμα.
8. Διαδικασία επιστροφής λόγω υπαναχώρησης του πελάτη (επιστροφή χρημάτων):
Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα μας γνωστοποιείτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό για να καταθέσουμε το ποσό της παραγγελίας σας, από το οποίο αφαιρούνται 4,00€ για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εφόσον τηρούνται τα παρακάτω:
Έχει προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο τηλέφωνο 26610-43017 ή στο e-mail: [email protected]
Θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν σε άψογη κατάσταση όπως ακριβώς σας το αποστείλαμε με όλα τα συνοδευτικά του (απόδειξη). Στις παραπάνω περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Οι επιστροφές στέλνονται μόνο με courier στην εταιρεία "ΠΗΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ" που βρίσκεται στην παρακάτω διεύθυνση:
ΠΗΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΓ.ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ 18
Τ.Κ.49100 ΚΕΡΚΥΡΑ
Τηλέφωνο 26610 43017
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας με τον αντίστοιχο τρόπο που κάνατε την πληρωμή σας (Paypal, Πιστωτική κάρτα, Tραπεζικό έμβασμα).
Επιστροφές χρημάτων γίνονται εφόσον τηρούνται τα παρακάτω:
- Έχει προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο τηλέφωνο 26610 43017 ή στο email: [email protected]
-Θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν σε άψογη κατάσταση όπως ακριβώς σας το αποστείλαμε με όλα τα συνοδευτικά του (απόδειξη, καρτελάκια, ειδικές συσκευασίες κ.τ.λ). Παρακαλούμε δώστε προσοχή στη συσκευασία του προϊόντος. Στην αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.
Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας με τα παρακάτω στοιχεία παράδοσης:
ΠΗΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΓ.ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ 18
Τ.Κ.49100 ΚΕΡΚΥΡΑ
Τηλέφωνο 26610 43017
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Όλα τα κόστη μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα πρέπει το δέμα σας να σταλεί ως “ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ’” συνοδευόμενο από Tracking Number για να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησής του. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη μέχρι να παραλάβει το προϊόν.
Η ευθύνη είναι εξ’ ολοκλήρου του πελάτη.
9. Ελαττωματικά προϊόντα
Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα πουλήθηκαν από το Naturalclick.gr κακής ποιότητας προϊόντα, όπως ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασής τους καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.
Προϊόντα τα οποία υποστηρίζει ο πελάτης ότι είναι ελαττωματικά θα ελέγχονται και εφόσον εγκριθεί το αίτημα του πελάτη θα αλλάζονται για μία και μοναδική φορά.
Η διαδικασία έγκρισης διαρκεί 3-10 ημέρες εργάσιμες. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας επιστρέφουμε το πλήρες ποσό που είχατε χρεωθεί.
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα πουλήθηκαν από τo Naturalclick.gr κακής ποιότητας προϊόντα, όπως ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασής τους καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.
H διαδικασία έχει ως εξής:
Μας στέλνετε αρκετές φωτογραφίες από το ελαττωματικό προϊόν στο email: [email protected] Εγκρίνουμε την επιστροφή σας, αφού εξετάσουμε το αίτημά σας.
Η διαδικασία έγκρισης διαρκεί 1-3ημέρες εργάσιμες. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας το αντικαθιστούμε με ένα νέο εφόσον είναι διαθέσιμο, ή με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας εφόσον το επιθυμείτε.
Η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, πραγματοποιείται για μία και μοναδική φορά. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας επιστρέφουμε το πλήρες ποσό που είχατε χρεωθεί (κόστος προϊόντος και κόστος αποστολής), καθώς και το κόστος επιστροφής που δαπανήσατε για να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν.